dimecres, 9 de desembre del 2015

Premi al Clinic gràcies al Reiki

El 9 de desembre de 2015 vaig rebre un correu que em va emocionar. 

Era un correu del cap d'Infermeria de l'Hospital Clínic Jaume Güell, sobre el concurs intern que havien realitzat i que havia obtingut el PRIMER PREMI. En el mateix s'exposava la teràpia Reiki realitzada per nosaltres i els resultats obtinguts. Està dirigit a Irene, la persona que coordinava en aquell moment el voluntariat de Reiki que vaig iniciar l'any 2007 amb el primer servei a l'Hospital matern infantil de la Vall d'Hebron i que posteriorment es va anar ampliant, entre altres amb l'Hospital Clínic l'any 2013.

Aquí el comparteixo

Bon dia Irene:

amb el present vull comunicar-te que en el concurs de la primera càpsula innovadora que s'ha celebrat aquest any a l'hospital va resultar guanyadora la que vaig presentar amb el títol "Unitat de Suport de Teràpies Complementaries al ICMHO". En ella vaig presentar els resultats obtinguts en dos anys de funcionament, en el que el Reiki va ser la teràpia protagonista.

M’agradaria facis extensiu el mèrit d’aquest premi entre tots vosaltres per que part de mèrit es vostre, donat que sense vosaltres no hagués estat possible ni el premi ni molt menys el projecte.

Rebeu el meu agraïment mes sincer i el dels nostres pacients per la gran tasca que esteu fent.

Salut i molt Bones Festes Nadalenques.

De tot cor:
Jaume


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari